Nawigacja

Zapamiętaj mnie

Zapomniane hasło?
Zajęcia artystyczne - sekcja plastyki

Klasy III gimnazjum -zajęcia artystyczne - sekcja plastyki.
Uczniowie klas trzecich w ramach zajęć artystycznych- sekcja plastyki mieli za zadanie zaprojektować i wykonać farbami akrylowymi loga na t- shirty odpowiadające na 3 pytania:
 - Jestem Polakiem
 - Jestem chrześcijaninem
 - Jestem...
Do wyboru były koszule czarne, albo białe. Efekt widać na zdjęciach w postaci żywej galerii.

J. Sulak

"Czas dinozaurów" - zajęcia klasy IV

Tworzymy makietę "Czas dinozaurów" - zajęcia integrujące - klasa IV Najlepsze pomysły powstają gdy współpracujemy. Każdy z uczniów przygotował ręcznie wykonanego z bloku technicznego dinozaura. Następnie dzieci kolorowały je kredkami. Kolejna praca polegała na wykonaniu makiety. Każdy zespół projektował odpowiedni element: jezioro, drzewa, rośliny, jaja dinozaurów, wulkan, słońce, chmurki, kwiaty i inne małe stworzenia jakie wówczas zamieszkiwały planetę... elementy według własnych pomysłów dzieci.
lolWszyscy podczas prac świetnie się bawili. lol

Plener "Rejestrujemy okiem i ołówkiem" - zajęcia plastyki

Zajęcia plastyki klas II - Plener "Rejestrujemy okiem i ołówkiem". Tym razem pozwoliliśmy sobie "utrwalić ołówkiem" rabczański obiekt architektury uzdrowiskowej Willę "Pod Trzema Różami" - rok budowy 1864.

Teledysk klas III - Zajęcia Artystyczne

Zapraszamy do obejrzenia najnowszego teledysku klas trzecich. To wynik pracy uczniów na zajęciach artystycznych z muzyki.

Prowadząca: mgr Marzena Biwo

Kiermasz KANAPEK

W czwartek 16.11.2017 w naszej szkole odbył się Kiermasz kanapek. Uczniowie klas szkoły podstawowej przynieśli składniki i zrobili kanapki, które można było kupić na każdej przerwie. Dużą popularnością cieszyły się również tosty, robione na bieżąco przez, pomagające w kiermaszu uczennice klasy trzeciej gimnazjum. Pieniądze, które zebraliśmy zostaną przeznaczone na dyskotekę andrzejkową, która odbędzie się w czwartek  30 listopada 2017r.

red: Przewodnicząca szkoły Alicja Starzyk kl. III

Narodowe Święto Niepodległości

Dnia 13 listopada 2017r. w naszej szkole z okazji Narodowego Święta Niepodległości miała miejsce uroczysta akademia, która przypomniała nam o historii naszych pradziadków i dziadków, którzy dzielnie walczyli za nasz kraj. Trzeba o tym pamiętać i świętować rocznicę tak ważnych dla Polaków dni, bo właśnie 11 listopada 1918 roku odzyskaliśmy niepodległość.

Akademię przygotowali uczniowie klasy IV i VI pod kierunkiem Pani Ewy Dziechciowskiej i Pani Marzeny Biwo. Uczniowie recytowali piękne wiersze opowiadające historie naszej Ojczyzny. Podczas uroczystości mogliśmy usłyszeć takie pieśni jak: "I Brygada", "Wojenko, wojenko", "O mój rozmarynie" oraz "Bogurodzicę". Niektórzy uczniowie klasy siódmej dołączyli do śpiewających. To spotkanie z historią w tym dniu było dla nas wyjątkowe.

red: Weronika Haberska kl. VII

Trzydniowa wycieczka do Warszawy

W dniach 8-10 listopada 2017 miała miejsce wycieczka szkolna do Warszawy organizowana przez pana Zbigniewa Nawrota.

Pierwszego dnia wszyscy spotkaliśmy się na dworcu busów około godziny 6 nad ranem  i wyjechaliśmy z Rabki na 6-godzinną podróż autobusem do Warszawy. Przebiegła ona bez zakłóceń. Po osiągnięciu wraz z panią przewodnik wybraliśmy się na Stare Miasto, które wcale takie stare nie jest, ponieważ zostało odbudowane po II wojnie światowej. Zobaczyliśmy Uniwersytet Warszawski, Trakt Królewski, Pałac Prezydencki, Barbakan, Grób Nieznanego Żołnierza oraz widzieliśmy przygotowania do obchodów Święta Niepodległości. Podziwialiśmy pomniki: Adama Mickiewicza, Małego Powstańca oraz Zamek Królewski, w którym obejrzeliśmy króciutki film o jego historii. Po obiedzie pojechaliśmy na zwiedzanie Stadionu Narodowego, który na wszystkich wywarł wielkie wrażenie. Stadion jest naprawdę ogromny i zapierający dech w piersiach. Potem ok. 18 udaliśmy się na zwiedzanie Królewskiego Ogrodu Światła Jana III Sobieskiego w Wilanowie. Ogród był wspaniały, było tyle lampek, że niektórzy zastawiali się jaki rachunek płaci się za prąd. Były tam również szkielety kwiatów lub innych roślin, które oświetlone dawały cudowny efekt. Po zwiedzaniu udaliśmy się na zakwaterowanie do hotelu.

Drugi dzień rozpoczął się od pobudki o godzinie 7, następnie śniadania, a potem wszyscy wyjechaliśmy i dotarliśmy na ul. Wiejską, do Sejmu. Po budynku sejmu oprowadził nas przewodnik, niestety na sali obrad było zaledwie kilkunastu posłów, w tym jeden z nich czytał projekt ustawy przy ambonie, a reszta za bardzo go nie słuchała. Na korytarze w Sejmie nie weszliśmy, bo były zamknięte. Kolejnym punktem tego dnia był wyjazd na 30 piętro Pałacu Kultury i Nauki. Mogliśmy stamtąd ujrzeć panoramę Warszawy. Po wizycie/zakupach w galerii Złote Tarasy i obiedzie, wszyscy udaliśmy się do Muzeum Polin, które przybliżyło nam historię narodu żydowskiego.

Wojciech Kantor kl. III B

Czytaj więcej >> kliknij w link poniżej